>

Hej.

Hamnade här igen. Har inte gjort någon nytta från förut mer än att jag och mamma bakade banan muffins. De blev riktigt goda faktist. Nu sitter jag och fixar lite med papper som ska in angående jobben. Ska snart sätta mig framför tvn och se ifall jag hittar någon nyttigt att titta på. Annars går jag och lägger mig och tittar klart på Juno som aldrig blir av.  Ska nog hinna med och gosa med min katt Mozart som är allmänt trött, får hoppas han orkar gosa lite. Imorn är det som sagt dags att ställa klockan på kvart i 7 och sen göra sig i ordning för att sedan bege sig till skolan igen. Börjar med en liten smygstart med historia, rörlig bild, geografi och samhäll. Efter skolan blir det att gå in till stan och lämna lite papper, sedan ska jag fråga sebbe ifall han vill komma hem på en fika med banan muffins =)

 
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: