>

Måndag

hej. Skrev inget igår. Det fanns ingen tid. Jag vaknade upp hos sebbe, sedan hämtade mamma och pappa mig så åkte vi direkt till Vårdsbergs golfbana, där fick jag vara caddie åt mamma. När vi kom hem så skulle vi få besök. Min kusin från Härnösand var och hälsade på här nere i Linköping så ha och flickvän kom och hälsade på samt en annan kusin och pappas systrar. Så det var fullt hus ett tag. På kvällen fastnade jag framför tvn.
Idag har jag inte gjort alls mycket. Åkte hem till Sebbe en stund efter skolan, efter det åkte jag och pappa till körskolan och skrev in mig och fick alla teoriböcker så nu är det bara att börja plugga och hoppas på ett körkort i handen i slutet av sommaren. Nu är det hård träning som gäller. Ikväll händer inget speciellt, ska plugga lite inför nationella provet imorn. Får hoppas att jag kan få G iallafall.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: