>

Sista dagen på lovet.

Dagen började med att jag tittade på mobilen, klockan visade 8:10. Suck att man inte kan sova längre sista dagen på lovet. Imorgon är det klockan 7 som gäller igen. Jag gick ner och åt frukost bestående av nybakade scones, apelsin juice och äpple och kanel yougurt(stavning?). Jag satte mig framför tvn en stund och lirade ps3, sedan bar det av till ett möte i stan där det bjöds på god fika bestående av wiener lange(stavning?, var iallafall nåt kaffe med choklad), choklad muffins och munkar med vanilj kräm. Kan det bli bättre?
När jag kom hem hamnade jag framför datorn, och har inte kommit mycket längre.

Tänkte att jag skulle redovisa mitt lov i korthet, för att göra det så kort som möjligt så räcker det med fyra ord. Ps3, Sebastian, Bio och jobb.

Ge mig sommar NU!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: