>

Tisdag.

hej, uppdaterade aldrig igår, har ingen tänkbar orsak det blev bara inte så.
Igår hade jag utvecklings samtal, låg väl ungefär så jag hade tänkt mig i de flesta ämnena =). Igår var jag även med Sebastian.
Idag hade vi prov i geografi, det kändes bra. På rörlig bild tittade vi på film hela lektionen, skuggornas hus tror jag den hette. Eller det var en serie i jag tror det var tre delar. Den var rätt bra faktist, bra skådespelare. B.la Gustav Skarsgård som ung, såg inte alls ut som honom. Skoldagen slutade med en Låååång samhällskunskaps lektion. Efter skolan gick jag in till stan för att sedan ta bussen till sjukhuset och hälsa på världens bästa Eva. Idag mådde hon bättre =). 

 
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: