>

Tisdag.

Hej. Idag var det som sagt första dagen efter lovet. Klockan ringde vid halv 7, det var tungt att ta det första steget upp från sängen. Skoldagen började med historia med Marika, gick igenom mellankrigstiden. Efter historian var det rörlig bild. Dagen slutade med geo och samhäll. Efter skolan gick jag in till stan och lämnade lite papper på praktik förmedlingen angående jobben. Sedan satte jag mig på bussen hem till vidingsjö. Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sex så jagoch pappa kan åka och hämta min "My Thai" på thai coconut. Deras nudlar med kyckling, grönsaker och jordnötssås är gudomlig. Någon mer som är frälst i jordnötssås?

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: