>

Tisdag.

Hej hej. Idag har jag varit på stan med Erika =). Köpte två tröjor, pennor, godis, indianband och så köpte jag jeansleggingsarna från veckans 5 vill ha, det var dock inte lika fina på men jag gillade dom iallfall =).
I skolan idag har jag provat student mössor så ska nog beställa någon dag. =). Nu märks det att det är sista året. Men gud vad man längtar tills man står på flaket med mössan =). Idag har vi även gjort lite LHC intervjuer är snart klara med alla, känns gött att vi har kommit så långt. Imorn går vi till kvart i 5, usch.

Puss hej. Känner att mina inlägg blir väldigt tråkiga och kompakta, men jag skriver iallafall ;P
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: