>

Måndag

Hej. Måndag idag och en ny vecka tar sin början. Nyårsveckan. Har lite små panik att jag inte har något speciellt planerat till nyår. Men något kul dyker nog upp =). Ska åka bil i 9 timmar dagen efter. Ska på min kusins bröllop uppe i härnösand, så då ska man väl må hyffsat ;P. Idag blir det att gå och kika lite på mellandagsrean. Ska leta efter en nyårstopp som jag kan ha till mina blåa sammetsleggings som jag fick i julklapp =). Ska även titta efter en snygg vardagströja. Får se vad man hittar, och får hoppas att det man hittar är på mellandagsrean. ;P Senare, vid 18.20 närmare bestämt blir det att bege sig med alla andra i white lions mot Cloetta och matchen mellan LHC-Rögle. Någon mer som ska dit? Var ett tag sedan jag var på hockey så stämningen är på topp =).

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: