>

Hej hej

Hej. Har inte gjort så jätte mycket idag. Jobbat och efter jobbet åkte jag och sebbe till Viking och tittade på lite olika tatueringar. Vet vart jag vill ha dem och vad jag vill att det ska föreställa, men har inte bestämt mig. Ett litet hjärta blir det iallafall på handen eller på foten. 

Och sedan väljer jag bland dom här på skulder bladet.  Men det blir nog att tatuera sig senare i höst. Efter jag mamma och syrran har varit i Kreta. Jusste det har jag glömt att berätta. Iförrgår boka mamma resa till Kreta åt mig henne och Emma. Så den 8 oktober så lyfter planet mot Grekland och Kreta. Underbart =)

Lutar åt den här ovan. Fast kanske något större. Funderar också på ifall en av rosorna ska vara utslagen.

Är kär i den här, men eftersom jag redan ska göra ett hjärta kanske det är tråkigt och ha ett till.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: