>

Lördag

Hej hej, krogen igår blev lyckad. Det var jag Lisa och Josse. =). Vi var på plaza, Maxime, 55:an och Platå. På Maxime var det bara vi på dansgolvet, (kolla bild). Men på Platå var det livat =).  Kom hem ungefär vid halv 3. Tack för en underbar kväll tjejer !

När jag kom hem så hade mamma och pappa upptäckt en knöl på Mozarts hals :S Får hoppas att det int eär något allvarlig. Älskar dig gubben <3.
Idag blir det bio med älsklingen, ska se baksmällan =) . Får hoppas att den är bra. Ska även ut och övningsköra idag och plugga lite teori. Inte långt kvar nu :S.

Lisa på 55:an

Vi på Maxime

Josse och Lisa på Maxime, ni ser ju hur tomt det var :P

Lisa jag och Josse

Jag och Lisa.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: lisa

tack så mycke för den kvällen:) det var toppen toppen kul:) puusss på dig:)

2009-07-11 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: