>

Jul i mitt hus, NU TACK!

Jag har blivit som något jul freak. Allt jag pratar om är jul, jul, jul. När jag går in i en affär vill jag gå till julsakerna och titta på julpapper och diverse saker. Igår köpte jag till och med en julklapp. Nu (!!). Jag vill ha första advent, julstjärnor, julklapps handel, andra advent , lussekatter (ge mig), pepparkakor, tredje advent, glögg, julmarkander, fjärde advent, julskinka, kalle anka. Ja allt som har julen till. Om några veckor blir det iallafall att åka och shoppa julklappar på Ullared med Mamma och Maria, får se ifall syrran kan följa med också.
Tänkte ha som en önskelista fram till jul. Lägger in en bild på en produkt jag vill ha varje vecka ända fram till jul.
Just det, det var risgrynsgröt i skolan idag. Då längtar man ju ÄNNU MER.



Lägger in den här gamla bilden på mig och Sebastian eftersom jag är SÅ snygg.(skämt asså). Kanske inte har något med julen att göra, men iallafall.  
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: