>

Måndag

Hej. Är med Sebastian nu. Han gör mat och jag ska lägga in oriflame ordern. Idag har jag gått i skolan till 12, skönt. Efter skolan blev det att åka till Statoil och hämta ut ett presentkort på 800 samt två guldtvättar eftersom jag fick en minimi buckla på min bil när jag tvätta den igår. Det är ju tur att man får någon ersättning. I helgen har jag spelat natt laserdome. Kul och jobbigt som vanligt. Igår hade jag oriflame party =) nästa ska jag ha den 19e och då ska det vara lite sminktips mm. Så om det är någon som vill komma så är det bara att säga till.
Kreta på Torsdag, Wohoo.

Puss Hej

Just det jag var hår modell i Torsdags. Skickar med en bild på mig och Lisa från ladies night så får ni se ;P

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: