>

söndag

hej. Har inte skrivit på hela helgen så kände mig tvungen att skriva lite. Ligger och läser om Anna anka det går väl liksom inte undvika eftersom det står om henne typ hela tiden. Tänkte även hinna läsa Aftonbladet, se ett avsnitt av house samt att titta i oriflame katalogen för 100 gången innan jag somnar. Ska ju även ha veckans + och - på söndagar. Tar det i det här inlägget istället är så jobbigt och hålla på när man skriver från mobilen. Veckans +: min lön, skapligt glad man blir när man får mer än man tänkt. Vårat badrum, det är klart nu och jag får äntligen bada och gud vad snyggt det blir. Bilder kommer. Mina nya stövlar, finns inte så mycket mer och säga mer än att jag är kär. Veckans -: blåsten, är nog inte bara jag som gått och svurit när hela ansiktet varit täckt med hår. Pucken som träffade min hälsena igår, fy fan vad ont det gör. Att idol juryn inte kan bestämma vem av Calle och piotr som ska gå vidare det måste liksom vare universums enklaste val, Calle. Det var allt för mej puss hej.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: