>

Torsdag

Hej. Är med älsklingen nu. Vi ska snart iväg och film LHCs genrep mot Södertälje. Det är sjukt att säsongen drar igång på måndag. Men innan vi åker ska vi laga mat, sebbe kom precis in och sa att vi skulle göra wook och kyckling. Alltid lika gott =). Var och red hos Lisa igår, gick inget bra alls. Det var ju några år sen jag red.

Puss hej

Just det, jag har lite smått panik. Jag vill förändra håret klippning+färgning. Men jag vet inte om jag vill bli väldigt mörk brun. eller om jag vill göra slingor och ha bruna partier i. Någon som har ett tips.


Lite mörkare än på bilden. På bilden var det precis nyfärgat, jag vill ha typ sån färg när det börjar släppa.


Det är typ något sånt här jag har tänkt ifall jag ska göra slingor,
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: