>

Hej hej

Hej. Sitter hemma nu. Kom hem för någon timme sen. Jag och Sebastian har ätit hamburgare, bra att han åt två och en halv medan jag in ens hade ätit upp min första. Jobbigt att äta sakta ibland.
Nu ska vi sitta och slappa lite innan det blir att göra sig iordning för kvällen. Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, men det ger sig.

I våran soffa just nu: I ena hörnet sitter Sebastian och lirar tv-spel(såklart) i andra hörnet som inte syns sitter jag vid datorn, och i mitten sitterMozart bäbisen och hets rengör sig. Men han ska väl vara fin han med. ;P


Vi hade endast en lektion idag, och det var nk. Skönt att ha korta dagar på fredagar. Fixade lite ärenden på stan efter skolan, köpte bla biljett till Josefinas dansuppvisning på söndag =)


Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: