>

En ny värld....

Om lite mer en vecka så börjar jag universitetet, den 23 om jag ska vara exakt. Det känns sjukt, jag och universitet liksom. När blev jag så stor? allt går så jäkla fort. De två första veckorna kommer nog vara bland de bästa i mitt liv, nolle-p. Det är då man får lära känna nya människor, bekanta sig med nya lokaler, nya lärare. En ny värld. 
Till en början hade jag avrese datum till USA den 13 september där jag skulle jobba som au pair. Men det blev ändrat, helt ändrat. Jag ville det bara ytligt, kände innerst inne att jag aldrig skulle klara att lämna min älskade familj och framför allt min underbara pojkvän som alltid ställer upp för mig, i ett år, i 365 dagar. Skulle aldrig klara det. ALDRIG. I höst ska även min syster få barn, en stor sak man inte får missa. Jag ska alltså bli moster i december. :).


Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: