>

Måndag

skrev inget igår, fanns inte tid och ork. Efter två heldagar i storstaden var jag rätt mör, sen skulle jag upp och jobba tidigt på söndagen. I stockholm hade vi riktigt trevligt. Åt på restaurang, gjorde söder, shoppade i sommarens värsta regn. Blev inget sommarkrysset dock som vi planerat i början, vi tyckte inte vädret tillät det. Så vi åkte hem istället. Men trevligt hade vi som sagt. Älskar dig mamma, trots att jag inte alltid visar det <3

Bilder från Stockholm.



Jag på ett jätte mysigt café uppe på söder. Ni ser ju utsikten i bakgrunden.
Det låg precis mittemot grönalund.




Min älskade mamma i väntan på bord på den mysiga restaurangen.

Mamma inne på restaurangen. Ni ser ju hur det ser ut, helt underbart. Det kändes som att man var i thailand med god mat och allt :). Vet inte om det syns så bra men bakom mamma är en tuktuk och i den satt det några och åt, fanns även bungalows. Riktigt coolt. Min bror har även ätit här förut och då började det åska och blixtra, något vi missade dock. Rekomenderar restaurangen starkt, ett måste för alla som ska till stockholm.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: