>

Hej

Hello, sitter i min brors lägenhet nu. Sebastian lirar tv-spel och jag sitter och läser massor olika bloggar. Vi ska snart ta en promenad bort till ica och köpa frimärken till mina paket som jag sålt på tradera. 
Imorgon blir det att gå på stan men Sophia, det ska bli trevligt. Var ju ett tag sen, alldeles för länge sen. Kan inte äns minnas när senast var. Kommer iallafall att vi var ute i sommras, tror det var senast vi ens pratade. :/ Hoppas vi får upp den kontakten vi hade förut. Saknar dig <3

Mattias och Marias katter:


1. Smulan, den minsta av de små liven, är bara något år. Busa lite med henne förut, hon hoppade typ en meter upp. Men jag har bara mobilkameran så det fastnade inte på bild.


2.Sandy, hon är en perser, jätte söt. Hon är inte heller så gammal. Men just nu marschar hon så går runt och jamar och håller på.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: