>

Onsdag

Hej hej. Sitter i min brors lägenhet nu igen, Sebastian gör maten och jag sitter och förbannas över att inte femman funkar av någon konstig anledning. Skulle ju ha sett vinterspelen men nu får jag se lyxfällan istället. Men det är ju inte full skam det heller. Vi kom precis hem från collegium, sebbe har kört match. De vann med 4-2 så nu är de klara för div 2 i korpen herrar. Grattis grabbar =)
Idag har jag varit på stan med Fija. Vi hade det trevlig, det känns bra att vi ska försöka ta upp kontakten igen. På stan hittade jag en kjol och en topp.



Gammal bild från då jag var ljusare i håret. Saknar längden.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det var sjukt kul!

Men vi ses ju på lovet igen!

vi måste få upp kontakten :) vi som ska åka till USA ! :D WOHO!

2010-02-19 @ 19:12:19
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: