>

Veckan som gick....

Onsdag: Var och firade mitt söta kusinbarn som fyllde 1. Efter det kom rasmus och hans kusin martin hit, då blev det att köpa pizza. Trevlig kväll trots att jag gick upp och la mig innan klockan hade hunnit slagit 23.


Ettåringen med tröjan som vi köpte till honom :)


Sebbe, Rasmus och Martin, fråga mig inte vad martin gör på bilden :P

Torsdag: Blev att åka till varamon med killarna på bilden över plus Carro. Blev en trevlig dag med mycket sol. Bad blev det bara ett dopp :P Efter varamon blev det att åka till ikano en snabbis :)


Fredag: Min födelsedag, men det firades inte så mycket. Jobbade hela dagen. När jag kom hem stressade jag mig iordning sedan blev det grillning med klassen :) Det var mýcket trevligt, fast jag och sebastian gick rätt tidigt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.



Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: