>

Lördag

Hej, igår var det midsommar. Den firades tillsammans med familjen med respektive hemma på vår veranda. Det blev fem kamp och hur mycket grillat kött som helst :) mums. Idag har jag bara varit med Sebastian vi har varit duktiga och tagit ett varv i spåret, vi har även varit slappa och sett på film :P. Imorgon kommer släkten och firar mig eftersom jag fyller på fredag och mamma och pappa är inte hemma då, så vi köra kalaset imorgon istället. Imorgon kväll ska jag skicka mamma pappa och mattias och maria till norrköping eftersom de ska flyga till norrköping därifrån. Lyx. Jag är ledig hela helgen plus måndag och tisdag. Skönt att kunna njuta lite av sommaren. Blir väl att åka och bada några dagar:). Är även ledig på torsdag och då blir det Varamon med de bästa :).

Förlåt att jag inte bloggat på typ en vecka och att jag är tråkig och inte lägger in bilder, men har inte kameran här så bilder kommer så småningom. Ska även bli bättre på att blogga :P

Puss hej.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: