>

Torsdag

Hej. Idag blir det att skriva klart det sista på tenta, har endast drygt en halv sida kvar att skriva. YES!, Sen blir det bara att ta de lugnt, och verkligen glädjas över att det är över ;P om jag blir sugen på innebandy senare så kanske jag drar in till Linköping och lirar med grabbarna :)
Imorgon blir det att åka en sväng till mamma och pappa på morgonen för att skriva ut tentan, efter det blir det att åka till LIU och lämna tentan :S. hoppas verkligen jag får godkänt :) annars blir jag arg så mycket jag kämpat med den, men det ska nog gå bra :)

Mina älskling igår kväll <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för jättesent svar. Hur mår du idag då? :)

2011-01-20 @ 11:27:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sebbe

är det så man ser ut när man sover alltså :P ?

2011-01-20 @ 16:21:48
Postat av: BEAUTY SECRETS

Awww<3



Fin katt!:)

2011-01-20 @ 18:28:58
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: