>

Tillbaka?

Hej, tänkte försöka komma tillbaka till skrivandet igen, det är ju faktiskt rätt skönt att skriva av sig lite. Idag har jag varit i skolan, nu sitter jag och pluggar. Har en planeringsuppgift som ska vara inne på fredag och tentan närmar sig.

Ojoj, såg att det var JÄTTE längesen jag skrev ju. Det är massor som har hänt. Jag och Sebastian har flyttat tillbaka till Linköping, båda har fyllt 20, varit i Turkiet och förlovat oss, köpt ny bil, fått en till underbar katt som heter Gunvald, Mimmi har blivit ett år, jag har börjat andra året på lärarprogrammet och läser nu SO ämnerna, min underbara systerdotter växer på och har nu fått 4 tänder. Det har hänt en massa mer, men då skulle inlägget bli hur långt som helst.

/ Pusshej

Bild från turkiet

Underbara Isabelle <3

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: