>

El Classico!

Sitter och små tittar på el classico som började precis. Kom hem för en timme sedan, har hunnit ta ett bad men nu har jag äntligen krypit upp i soffan. Är väldigt trött, inte visste jag att man blev trött av att äta lakrits, hehe.
På första bilden från förra inlägget så ser man de som vann årets lakrits, svenska folket har fått rösta på det lakrits som de gillar bäst. Vinnare blev det danska Lakrids A, den bestod av en kärna som var i lakrits som sedan var täck av mjölkchoklad rullad i lakritspulver. Riktigt god.
Innan vi rullade hem från Stockholm så passade vi på att åka förbi Big Brother huset(mina önskemål) och kolla hur det ser ut. Jag var i helt exktas, ibland kan man ju fråga sig om man är normal ;P
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: