>

Däckad!

Hej , ligger helt deckad i sängen nu, är helt slut ! Dagen började med att klockan ringde 06.30. Åkte till praktiken så att jag var där vid 07.30! Det var kul att träffa alla igen, som jag saknat dom, lite sorgligt att det är sista veckan. Har varit där i 9 veckor allt som allt under inriktningen. Kommer nog bli tungt på fredag ;)
Slutade på vfun vid 16, då åkte jag hem och hämtade älskling och sen vidare till golfen. Idag gick det betydligt bättre för mig, men sänkte mig inget tyvärr :/
Nu ska jag läsa en stund och sen sova !

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: jenniefer

SV: haha ja! tack! :) hon är 20 månader snart :)

2012-05-08 @ 13:07:11
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: