>

Tisdag.

Hur kommer det sig att jag bara skriver på tisdagar? hmm. Nu har iallafall skolan börjat och jag har haft min sista riktiga sommarlovsdag, ever.Känns skönt att börja sista året. När man började i ettan tyckte man att alla treor var så stora och såg vuxna ut och så vidare, samma sak i fyran om sexorna och i sjuan om niorna. Men när man väl kommer dit själv, då känns det ingen skillnad. 
Skolan började klockan ett men jag Sebastian och Rasmus gjorde intervjuer till vårat projekt under förmiddagen så vi kom lite senare. På tal om projektet. vi ska göra en film om LHC som vi senare ska sälja och skänka pengar till WL och LHCs ungdomslag. Nu har vi gjort klart alla intervjuer med backarna, bara forward och mållvakter. Eller bara skriver jag, det är ett jävla mer jobb. Vi ska ju inte bara göra intervjuer med spelarna. Får hoppas resultatet blir som vi tänkt oss.
Nu sitter jag och läser VR och dricker te. Ska snart lägga mig ett varmt skumbad och skrubba benen =). 

Puss hej 

 
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: