>

Hundra år sedan sist.

Hej , har inte skrivit på hundra år. Förlåt förlåt. Har gjort massor orkar inte skriva om allt. Kan ju börja där jag slutade förra gången. Jag var ju i Kreta och gjorde Bali osäkert med mor och syster. Det var trevligt trevligt, varmt varmt. God mat, klart vatten, söta katter mm. Dessvärre fick vi 20 kg i övervikt på vägen hem. Det var trist,trist.
Kommer inte ihåg vad jag gjort mer, eller jo. Jag och mamma var på Michael Jackssons This is it. Den var bra. Bra musik mm. Mamma och jag blev även kändisar, (maha) vi blev intervjuade av corren 24. Jag hade klockrena svar, eller inte.
Idag har jag inte gjort något mer än att gått i skolan, pluggat och handlat med mamma. Ska snart ta en fika med mammsen och pappsen och prova linds choklad med coccos och vit choklad, någon som testat?.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: