>

Gårdagen.

Igår var det som sagt onsdag. Och sista timman på schemat var det jumpa. Vin hoppade höjdhopp och sprang. Usch, men det är skönt att de lägger de två värsta på samma dag. Inget utav dem är direkt mina starka sidor. Efter skolan gick jag och Rasmus in till stan för att köpa dricka efter den jobbiga springningen. Blev två för mig eftersom jag var så törstig, fanta- annanas och mer-krusbär/päron. Den sistnämnda är hur god som helst. Man vill knappast dricka stora klunkar eftersom man vill ha kvar den så länge som möjligt ;P.
När jag druckigt upp fantan så hoppade jag på samma buss som Sophia och vi åkte hem till mig. Hos mig spelade vi NHL, åt mat, fikade och var ute och gick. En toppen dag helt enkelt!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: soph

SKit kul att träffas igen måste jag säga! saknar verkligen våra tider :)

2009-04-18 @ 13:00:47
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: