>

Söndag

Hej. Söndag idag och slutet på den tuffa veckan. Veckan jag har framför mig är fulla med nöjen. Först på tisdag blir det sthlm med skolan och petra mede show samt cosmonova. På onsdag har jag oriflame party. På torsdag är det ingen speciellt men på fredag bär det av mot ULLARED =). Och på kvällen blir det valborg firande. Helgen fortsätter på grillning på lördag. På söndag är inget planerat.
Idag har jag varit barnvakt åt mina grannar =). Har även varit duktigt och varit ute och sprungit, det är inte varje dag ni. Ikväll blir det bara att ta det lugnt =). Som sagt ny skolvecka imorgon.

Just det imorgon ska jag troligtvis vara med carro och hon ska hjälpa mig med photoshop till vår dator =)

Pusshej
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: