>

Hej igen.

Hej, tänkte att jag skulle börja skriva här igen. Mest för min egen skull, det är så roligt att gå tillbaka och läsa. I fredags hade vi inflyttningsfest. Den blev riktigt lyckad, hoppas alla våra gäster hade det lika roligt som oss :) Igår blev det att ta det lugnt, på kvällen blev det grillat och film med Sebastian,Stefan och Johan. Filmen vi såg var clash of the titans, helt ok film fast vi blev grymt besviken på 3D effekterna. Idag lirade vi 4 golf. Körde landeryds korthål, jag förlorade :/

Nu ska jag se vidare på Big Brother !



Blandade bilder från fredags. På första bilden är det mina cupcakes som var i smakerna choklad/choklad, vanilj/hallon och citron/saltlakrits.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: