>

Trött!

Hej, har varit på golfbanan hela dagen känns det som. Vi gick ut vid 12.33 och var klara vid 17.30, det tar sin lilla tid att gå 18 hål. Det gick sådär för mig, är så ojämn, ibland får jag till jätte bra slag medan det ibland bara blir skit. Fick avsluta med 2 4a poängare iallafall, det var skönt trots att det inte räckte till en sänkning!
Nu ligger jag i soffan och är hur trött som helst, skulle kunna somna! Får se om jag lägger mig och vilar lite. Ska hämta älskling på hans jobb lite senare, så då måste jag vara vaken!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: MATILDA~

sv: ja det är ju en prisvärd butik! :)



Hoppas du får ett bra avslut på veckan! ♥

2012-05-06 @ 20:02:05
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt header!!! :):)

2012-05-07 @ 10:55:07
Postat av: Miss Sunshine

Ha en bra dag!

2012-05-07 @ 14:08:36
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: